نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
میلینکویچ ساویچ: توجهی به آنها نمی‌ کنم!

میلینکویچ ساویچ: توجهی به آنها نمی‌ کنم!

 

آیا او بالاخره به یووه خواهد پیوست؟ به نظر می‌رسد پاسخ به این سوال در حالیکه نمایش ناامید کننده او و تیم ملی صربستان در جام‌جهانی، بسیاری از ارقام و توجهات در مورد او را تغییر داده، کمی پیچیده‌تر شده است. او که تا پیش از آغاز این تورنمنت در اخبار رسانه‌ها حتی تا نزدیکی‌های رئال مادرید و منچستر یونایتد نیز پیش رفت، اکنون با دیده تردید به فصل بعد می‌نگرد. با این حال تلاش‌ها برای بیانکونری شدن او ادامه دارد.

 

سرگئی میلینکویچ ساویچ هافبک تیم ملی صربستان پس از شکست دو بر صفر تیم ملی کشورش در مقابل برزیل در گفتگو با Mediaset با اشاره به تصمیم نهایی‌اش برای فصل آینده گفت:

 

فعلاً به کمی استراحت نیاز دارم. به رم بازخواهم گشت. واقعیتش این است که با لاتزیو قرارداد دارم و خوشحال نیز خواهم شد اگر بتوانم همچنان در این تیم بمانم. البته من هم مثل شما شایعات را هر روز در روزنامه‌ها می‌خوانم هرچند توجهی به آنها نمی‌کنم. در حال حاضر استراحت اولین چیزی است که به آن احتیاج دارم. بعد از آن نیز ببینیم چه پیش خواهد آمد.

 

هافبک 23 ساله تیم ملی صربستان که به همراه تیم ملی کشورش موفق به ارائه بازی‌های چشمگیر و موفقی نشد، در یک ماه گذشته یکی از گزینه‌های احتمالی باشگاه‌های یوونتوس و رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات محسوب می‌شد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: